Podrška korisnicima
CPM svojim klijentima nudi podršku, kako u korišćenju softverskih rešenja Oracle Primavera i FrontRange GoldMine, tako i u procesu sticanja PMI sertifikata (PMP® i CAPM®) koje izdaje međunarodno udruženje projektnih menadžera, Project Management Institute (PMI).
U okviru tehničke podrške, naš tim iskusnih profesionalaca prati i analizira Vaše konkretne probleme i zahteve i omogućava Vam da na brz i efikasan način rešite svaku poteškoću sa kojom se susretnete tokom rada sa softverima Oracle Primavera ili FrontRange GoldMine. Korisnicima CPM tehničke podrške na raspolaganju je direktna podrška na terenu, podrška putem telefona, savetodavni sastanci, kao i dvadesetčetvoročasovni pristup CPM bazi znanja.
Kada je reč o sticanju PMP® i CAPM® sertifikata, CPM svojim klijentima pomaže u svakoj fazi neophodnoj za sertifikaciju, od pružanja obuke neophodne za sertifikaciju, preko učlanjenja u PMI i prijavljivanja ispita, mentorskih sesija i pripremnog kursa koji vode iskusni sertifikovani konsultanti, do pružanja obuka neophodnih za održavanje sertifikata.